Gotta Have Faith

Εναλλακτικοί μεσσίες, σύγχρονες παραβολές, αποκρυφισμός, μυστικά και ψέματα εις το όνομα των θρησκειών. Mια Καινή Κινηματογραφική Διαθήκη με φιλμ που στοχάζονται γύρω από το ζήτημα της Πίστης, ως προσωπική στάση ζωής αλλά και ως διαμορφωτή συμπεριφορών μεγάλων κοινωνικών συνόλων. Θα πιστέψετε σε αυτά;

*Οι ταινίες της συλλογής είναι διαθέσιμες για streaming στο Cinobo

Εναλλακτικοί μεσσίες, σύγχρονες παραβολές, αποκρυφισμός, μυστικά και ψέματα εις το όνομα των θρησκειών. Με αφορμή το φετινό Πάσχα, το Cinobo αφήνει στην άκρη τα βιβλικά έπη και παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση, μια Καινή Κινηματογραφική Διαθήκη με φιλμ που στοχάζονται γύρω από το ζήτημα της Πίστης, ως προσωπική στάση ζωής αλλά και ως διαμορφωτή συμπεριφορών μεγάλων κοινωνικών συνόλων.

Ταινίες που πατούν στην δραματουργία του μεσσιανισμού και εξετάζουν τι μπορεί να σημαίνει μια τέτοια φιγούρα στον σημερινό κόσμο, από τον «Ευτυχισμένο Λάζαρο» μέχρι το «Donnie Darko». Σινεμά σαν του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν στο «Νεκροταφείο της Δόξας», που βυθίζεται σε έναν πνευματικό κόσμο και καλεί τον θεατή να ακολουθήσει, χωρίς φόβο, χωρίς αναστολές.

Έργα που κοιτάζουν αλληγορικά τον κόσμο και την ίδια την ιδέα της θρησκείας με κάθε της πιθανή έκφραση, από το «Παράδεισος της Πίστης» μέχρι το «Thelma». Ή που αναρωτιούνται τι σημαίνει η θρησκεία για την κοινωνία, από την ανάλαφρη ματιά της «Ολοκαίνουριας Καινής Διαθήκης» μέχρι την μυθολογία πίσω από αυτήν, όπως στο εμβληματικό «Όνομα του Ρόδου», και των συμβόλων της στα «Φτερά του Έρωτα».

Τα σύμβολα και οι έννοιες της πίστης, η ύπαρξη της οργανωμένης εκκλησίας, και το επίπεδο της μεταφυσικής εμπειρίας. Μέσα από μια πολύπλευρη συλλογή με ταινίες κάθε είδους, εξερευνάμε τι σημαίνουν όλα αυτά, αν συνδέονται, και πώς. Οι απαντήσεις, όπως πάντα σε τέτοια ζητήματα, είναι απολύτως προσωπικές για το καθένα.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Πρόσφατα άρθρα

«Ξεσφίγγοντας τις Γροθιές» από την ασφυκτική λαβή της πατριαρχίας

Η ανερχόμενη σκηνοθέτις Κίρα Κοβαλένκο μάς μιλά για την ταινία της που αποτέλεσε την πρόταση της Ρωσίας για τα Όσκαρ του 2022, αφού προηγουμένως τιμήθηκε με το Βραβείο της επιτροπής στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα των Καννών. Από τους παραγωγούς του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ (Λεβιάθαν, Χωρίς Αγάπη).