Η πολυαναμενόμενη Χρυσή Άρκτος του Βερολίνου στις αίθουσες, το μοντάζ στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, νέος Σον Μπέικερ

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Το «Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό» η τολμηρή και προκλητική Χρυσή Άρκτος της φετινής Μπερλινάλε έρχεται επιτέλους στις ελληνικές αίθουσες. Διαβάστε περισσότερα και άλλα κινηματογραφικά νέα της εβδομάδας στα καθιερωμένα Cinobo Frames.
Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό
«Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό» του Ράντου Ζούντε

Το «Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό» του Ράντου Ζούντε κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες, ως Χρυσή Άρκτος ενός εξαιρετικού περσινού Φεστιβάλ Βερολίνου. Ήταν τολμηρή επιλογή για μεγάλο βραβείο, και η πυκνότητα των επιπέδων στο φιλμ φαίνεται καθώς διαβάζουμε τις πρώτες αντιδράσεις των ελλήνων κριτικών.

To Cinemagazine βλέπει την ταινία ως μια «επείγουσα, διαβολική πρόκληση», το monopoli μιλά για το «πορνό της καθημερινότητας», η LiFO αναφέρεται στο «ενδιαφέρον, υπερφορμαλιστικό αξιοπερίεργο», και το Αθηνόραμα εστιάζει σε μια «σοβαρότατη, αλλά ελάχιστα σοβαροφανή προσπάθεια καταγραφής κι ανάλυσης της σύγχρονης ρουμανικής καθημερινότητας».

Ο ίδιος ο Ζούντε είχε πολλά να πει στο News247 για το πώς το σινεμά σήμερα χάνει έδαφος (το οποίο κερδίζει το TikTok!) και περί ηθικής, σεξ και συλλογικής ευθύνης στη LiFO. Ενώ το Αθηνόραμα αναλύει την πορεία του μέχρι τη Χρυσή Άρκτο, και τη θέση του μέσα σε αυτό το διαρκές ρουμάνικο νέο κύμα.

Η ταινία κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες και σύντομα και στην πλατφόρμα του Cinobo.

Αξίζει να διαβάσεις

*Κόψε Κάτι: Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αποκαλύπτει το φετινό του μεγάλο focus, στην τέχνη του μοντάζ. Θα πραγματοποιηθούν συζητήσεις και masterclass από τους πολλούς διακεκριμένους καλεσμένους μοντέρ, προβολές, carte blanche, αλλά και μια συνοδευτική έκδοση επί του θέματος.

*H Parallaxi γράφει για το βιβλίο «Κεφάλια πέντε, Ανάσες τέσσερες» του Σταύρου Τσιώλη.

*Οι «Αναλώσιμοι 4» έρχονται για γυρίσματα στη Θεσσαλονίκη.

*Σε οσκαρικές εξελίξεις, η Ακαδημία Κινηματογράφου προτείνει το «Digger» για εκπροσώπηση της Ελλάδας, η Ισπανία διάλεξε το «Good Boss» αντί για τις «Παράλληλες Μητέρες» του Πέδρο Αλμοδόβαρ, και η Γαλλία κατέληξε σε μια τελική φάση τριών ταινιών, ανάμεσα στις οποίες το «Titane» της Ζουλιά Ντικουρνό και το «Γεγονός» της Όντρε Ντιγουάν.

*Το TVXS γράφει για την «Κυρία από τη Σαγκάη» του Όρσον Γουέλς με αφορμή την προβολή στις Νύχτες Πρεμιέρας.

*Στο Cinemagazine διαβάζουμε για τον «Άνθρωπο από τη Γαλλία» του Γουίλιαμ Φρίντκιν.

*Το OneMan διαλέγει τις 10 καλύτερες ταινίες από τις φετινές Νύχτες Πρεμιέρας.

*Στο Nerdcult διαβάζουμε τη συνέντευξη με τον Σαμ Φέντερ, τον σκηνοθέτη της ταινίας «Disclosure» του Netflix που προβλήθηκε στις Νύχτες Πρεμιέρας στο πλαίσιο του αφιερώματος Ζωές σε Μετάβαση.

*Στην Αμερική η NEON δοκιμάζει κάτι διαφορετικό ως μέθοδο διανομής: Το «Memoria» του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν θα προβάλλεται κάθε εβδομάδα σε άλλη αίθουσα, ως ένα καλλιτεχνικό πρότζεκτ που ταξιδεύει και δεν τελειώνει ποτέ, δίχως να κυκλοφορήσει σε home entertainment.

*Τέλος, στο Vulture διαβάζουμε για τη διαδρομή του «Miami Vice» του Μάικλ Μαν από παρεξηγημένο αντικείμενο σε αριστούργημα.

Αξίζει να δεις

Τρέιλερ για το πολυαναμενόμενο «Red Rocket» του Σον Μπέικερ που προβλήθηκε στις Νύχτες Πρεμιέρας και δεν θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες.

Επίσης τρέιλερ για το «Cyrano» του Τζο Ράιτ, με τον Πίτερ Ντίνκλεϊτζ, και με τραγούδια των National.

Η Ζία Άνγκερ σκηνοθετεί το βίντεο του νέου κομματιού της Mitski, «Working for the Knife».

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Πρόσφατα άρθρα

«Fellini Forward»: Ένα ρομπότ ονειρεύεται Φελίνι

Το Cinobo, σε συνεργασία με το Campari φέρνει το μέλλον του σινεμά στις οθόνες μας με την ταινία Fellini Forward, την πρώτη μικρού μήκους ταινία φτιαγμένη με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, εμπνευσμένη από την καλλιτεχνική ιδιοφυία του Φεντερίκο Φελίνι.

Αληθινές Ιστορίες

Στην κατηγορία «Αληθινές Ιστορίες» του Cinobo δες ταινίες βασισμένες σε αληθινά γεγονότα τόσο κινηματογραφικά που απαθανατίστηκαν για πάντα στη μεγάλη οθόνη. Γιατί η πραγματικότητα πολλές φορές ξεπερνά κάθε φαντασία.