Ο Μπονγκ Τζουν-χο θεωρείτο χρόνια ένας από τους καλύτερους σκηνοθέτες της Νότιας Κορέας, αλλά το 2019 ήρθε το μεγάλο μπαμ που τον έκανε κινηματογραφικό σούπερ σταρ. Τα «Παράσιτα» τον εγκατέστησαν στο πάνθεον των μεγάλων δημιουργών, αφού μετά την πρεμιέρα τους στις Κάννες, όπου άφησαν ιστορία ως η πρώτη κορεάτικη ταινία που τιμήθηκε με τον Χρυσό Φοίνικα, έφεραν τον Μπονγκ σε όλα τα μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ του πλανήτη, με το ταξίδι τους να καταλήγει σε έξι οσκαρικές υποψηφιότητες και τον ιστορικό αριθμό των τεσσάρων μεγάλων βραβείων (Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Πρωτότυπου σεναρίου, Διεθνούς ταινίας). Το φιλμ ήταν το πρώτο ξενόγλωσσο που απέσπασε το βραβείο καλύτερης ταινίας, και ο Μπονγκ ο πρώτος νοτιοκορεάτης που πήρε το βραβείο σκηνοθεσίας (και ο δεύτερος ασιάτης μετά τον Ανγκ Λι).
Όσο σπούδασε κοινωνιολογία στη Σεούλ, ίδρυσε μια κινηματογραφική ομάδα με όνομα Yellow Door, και με αυτή γύρισε τις πρώτες του μικρού μήκους, κινηματογραφώντας παράλληλα βίντεο γάμου για να βγάλει τα προς το ζειν. Μεγάλος σινεφίλ και ο ίδιος, καταχωρεί στη λίστα με τα αγαπημένα του ταινίες όπως τα «400 Χτυπήματα», τον «Άνθρωπο που Έπεσε στη Γη» και το «Δυστυχώς Απουσιάζατε».
Σχολαστικός σχολιασμός κοινωνικών θεμάτων, πέταγμα στα σκουπίδια των διαχωριστικών γραμμών μεταξύ των διαφορετικών genres, ανελέητα υποχθόνιο μαύρο χιούμορ. Η κινηματογραφική του συνταγή χρησιμοποιείται σε όλη τη φιλμογραφία του με εξαιρετική επιτυχία, κι εδώ το Cinobo παρουσιάζει πέντε μεγάλες ταινίες του που το αποδεικνύουν περίτρανα: