Η εβδομάδα στο Cinobo: Οι «Κλέφτες Καταστημάτων» κι ο θριαμβευτικός τους Χρυσός Φοίνικας

Με μια ματιά, ό,τι καινούριο θα δούμε στο Cinobo αυτή την εβδομάδα, από 23 ως 29 Νοεμβρίου.

Κλέφτες Καταστημάτων Χρυσός Φοίνικας

Μια από τις πιο αγαπητές ασιατικές ταινίες της περασμένης δεκαετίας έρχεται στο Cinobo, με τον Χρυσό Φοίνικα του Χιροκάζου Κόρε-έντα και τους “Κλέφτες Καταστημάτων” του. Δίπλα σε μια βράβευσης απόλυτα κοινής αποδοχής, βλέπουμε και το άλλο άκρο του φάσματος, μια από τις πιο πολυσυζητημένες και τολμηρές φεστιβαλικές βραβεύσεις εδώ και χρόνια: Το άκρως διχαστικό “Touch Me Not” με Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ Βερολίνου. Ένα απαραίτητο φεστιβαλικό back-to-back για τους συνδρομητές του Cinobo.

Μαζί, σε πρώτη προβολή στην Ελλάδα, το απολαυστικό ντοκιμαντέρ “Halston” που ακολουθώντας την ζωή και την καριέρα ενός ανθρώπου που έραψε μια αυτοκρατορία από τα ‘70s ως την εποχή της Γουόλ Στριτ, ακολουθεί την Δύση του Αμερικάνικου Ονείρου από τα ξέφρενα πάρτι στον κυνισμό του τέλους του αιώνα. Αλλά κι ένα ακόμα απαραίτητο ντοκιμαντέρ για τους φανς του κινηματογράφου, αφοσιωμένο στο πορτρέτου του σπουδαίου Ίαν ΜακΚέλεν.

Αναλυτικά οι νέες αφίξεις στο Cinobo:

Cinobo πρεμιέρες

Χάλστον, ο Άνθρωπος που Κέντησε μια Αυτοκρατορία (Halston)

Στο τζετ σετ του ανατέλλοντος ’70, των πολύχρωμων προσωπικοτήτων και της απούσας αμερικανικής υψηλής ραπτικής, ο Χάλστον υπήρξε αναμορφωτής. Όταν μεταπήδησε από σχεδιαστής καπέλων στο Μπέργκντορφ και αποφάσισε να δοκιμαστεί μόνος στη Νέα Υόρκη, μια βόμβα υψηλής ραπτικής εξερράγη στην καρδιά του Big Apple – και του κόσμου. Ένα ντοκιμαντέρ για την άνοδο και τον κίνδυνο της αυτοκρατορίας μόδας του Χάλστον που φτάνει από τα ‘70s και το Studio 54 ως την εποχή της Γουόλ Στριτ, ακολουθώντας όλη την εξέλιξη της δυτικής κουλτούρας.

New in Cinobo

Κλέφτες Καταστημάτων (Shoplifters / Manbiki Kazoku)

Μετά από μια εξόρμηση για άλλη μια μικροκλοπή, ένας άντρας και ο γιος του συναντούν ένα μικρό κορίτσι μέσα στο κρύο. Η σύζυγος του άντρα, αρχικά διστακτική στο να αφήσουν το κορίτσι να μείνει μαζί τους, τελικά συμφωνεί να αναλάβουν τη φροντίδα της αφού καταλαβαίνει ότι έχει περάσει μεγάλες δυσκολίες. Αν και η οικογένεια είναι φτωχή -ίσα-ίσα τα βγάζουν πέρα με τις δουλειές τους και τις μικροκλοπές- μοιάζουν να ζουν ευτυχισμένοι μαζί, μέχρι που ένα απρόβλεπτο γεγονός αποκαλύπτει κρυμμένα μυστικά και βάζει σε κίνδυνο τους δεσμούς που τους ενώνουν.

Ο Χρυσός Φοίνικας στις Κάννες ήταν η συμβολική και πανάξια επιβράβευση για το βαθιά ανθρωποκεντρικό σινεμά του Χιροκάζου Κόρε-Έντα, που εδώ αποκρυσταλλώνεται στην πιο διαυγή και υποδόρια συγκλονιστική στιγμή του.

Μη Με Αγγίζεις (Touch Me Not)

Tα συναισθηματικά ταξίδια μιας γυναίκας και δύο αντρών, μέσα από μία βαθιά τρυφερή ματιά στις ζωές τους. Λαχταρούν την οικειότητα, ενώ τη φοβούνται, προσπαθούν να ξεπεράσουν παλιά μοτίβα, αμυντικούς μηχανισμούς και ταμπού, για να κόψουν τον ομφάλιο λώρο και να ζήσουν επιτέλους ελεύθεροι. H πιο ρηξικέλευθη Χρυσή Άρκτος των τελευταίων χρόνων θολώνει τα ρευστά όρια μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας, ξεγυμνώνει τους ήρωές της αποκαλύπτοντας τις βαθύτερες τους ανάγκες και, παρά τον τίτλο της, αναζητά από τον θεατή την επαφή.

Ίαν ΜακΚέλεν: Ρόλος Ζωής (McKellen: Playing the Part)

Βασισμένη σε μια συνέντευξη 14 ωρών,  η ταινία είναι ένα μοναδικό ταξίδι στις σημαντικές στιγμές της ζωής του ΜακΚέλεν, από την πρώιμη παιδική ηλικία σε μια απαιτητική καριέρα που τον έθεσε υπό το φως της δημοσιότητας για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Μέσω πληθώρας φωτογραφιών από το προσωπικό αρχείο του ΜακΚέλεν και κινηματογραφικά ανακατασκευασμένων σκηνών, γινόμαστε μάρτυρες της λάμψης αυτού του ακατέργαστου ταλέντου μέσα από την ένταση, τη διαφορετικότητα και την αφοσίωση.

Checklist εβδομάδας

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Πρόσφατα άρθρα
Ζία Ζάνγκ-κε

Ζία Ζάνγκ-κε: Ο χρονικογράφος της νέας Κίνας

Μέσα από τρεις σπουδαίες ταινίες του κατά την διάρκεια των ‘10s, ο σημαντικότερος ίσως Κινέζος σκηνοθέτης, αυτή τη στιγμή, μιλά για τη διαρκή πολιτιστική και κοινωνική σύγκρουση στην Κίνα του σήμερα.