Οι εκκωφαντικά σιωπηλοί ήρωες του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Ο Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλάει με αφορμή τα τρία ντοκιμαντέρ του («Ο Σιωπηλός Μάρτυρας», «Ο Μανάβης», «Ηθοποιοί: Ημερολόγιο Σπουδής») που προβάλλονται εδώ και λίγες ημέρες στο Cinobo.

*Οι ταινίες είναι διαθέσιμες για streaming στο Cinobo

Βραβευμένος σε Ελλάδα και εξωτερικό, ο Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος ξέρει πώς να προσεγγίζει τον άνθρωπο και να λειτουργεί ως καταγραφέας εκείνων των αναμνήσεων, που μοιάζουν να σβήνουν ποτέ.

Με τη ρομαντική φόρα ενός έμπειρου κινηματογραφιστή, τεκμηριώνει τις σχεδόν μυθοπλαστικές ιστορίες του με την αλήθεια που τους πρέπει, είτε ακολουθεί μια ομάδα νεαρών ηθοποιών στη σημερινή αθηναϊκή σκηνή (Ηθοποιοί: Ημερολόγιο Σπουδής), είτε ένα μανάβικο που μοιάζει να χαρτογραφεί την ορεινή Πίνδο απ’ άκρη σ’ άκρη (Ο Μανάβης), είτε αναδεικνύοντας κρυμμένες μνήμες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίες στις ερειπωμένες φυλακές των Τρικάλων (Σιωπηλός Μάρτυρας).

Αποστασιοποιημένος, μα πάντοτε παρών, συμπάσχει με τους ήρωες του, ακούει ακόμα και τους ψιθύρους του, και μοιάζει να καταλαβαίνει ακόμα κι εκείνα που ποτέ δεν θα ειπωθούν, άξιος εκπρόσωπος του ελληνικού ντοκιμαντέρ στο σήμερα και στο τώρα.

Οι ταινίες του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου («Ο Σιωπηλός Μάρτυρας», «Ο Μανάβης», «Ηθοποιοί: Ημερολόγιο Σπουδής») είναι διαθέσιμες για streaming στο Cinobo.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Πρόσφατα άρθρα

Dance: Θυμάστε όταν χορεύαμε;

Το Cinobo συγκεντρώνει στη νέα του συλλογή με τίτλο: “When We Were Dancing” ταινίες στις οποίες ο χορός και η τριβή είναι κεντρικά αφηγηματικά και αισθητικά στοιχεία.

«Η Φωτογραφία» του Ριτές Μπάτρα: Στην υπηρεσία του σινεμά της καλοσύνης

Ο Ινδός σκηνοθέτης Ριτές Μπάτρα -που με το «Lunchbox», ξεπέρασε άμεσα τα σύνορα της χώρας του και λατρεύτηκε σε όλο τον πλανήτη- φτιάχνει μια γλυκόπικρη ιστορία που θα συγκινήσει στον ίδιο βαθμό τον θεατή που θέλει να συγκινηθεί, είτε αυτός βρίσκεται στην Ινδία είτε στην Αλάσκα.