Η Ζακλίν Λέντζου, η Σοφία Κόκκαλη και ο «Έκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς»

Στα πατήματα εκείνων των σκηνοθετών που μπορούν να περπατήσουν στα παπούτσια μιας νεολαίας που βράζει, αλλά ποτέ δεν εκρήγνυται, που επαναστατεί, αλλά στέκεται ευγενικά απέναντι στο είδωλό της, που περπατάει μπροστά, μα κοιτάζει προς πάσα κατεύθυνση, η Ζακλίν Λέντζου έδειξε από πολύ νωρίς τα δείγματα μιας τέτοιας genre φιλμογραφίας.

Από την Αλεπού και το Hiwa, έφτασε στον Έκτορα Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς, για να βραβευτεί στο προ διετίας εκλεκτικό φεστιβάλ των Καννών και το Τέλος του Πόνου: Μια Πρόταση, που καρπώθηκε την φετινή Χρυσή Αθηνά στις Νύχτες Πρεμιέρας.

Με μια ορμή ρεαλιστική, με διαλόγους που μιλάνε και δεν σκέφτονται τον λόγο, με κινήσεις σχεδόν νωχελικά χορογραφημένες, με χρώματα αποχρωματισμένα σαν τους ήρωές της, η φιλμογραφία της Λέντζου, που ήδη ετοιμάζει το μεγάλου μήκους ντεμπούτο της, “Σελήνη, 66 Ερωτήσεις”, είναι μια φιλμογραφία φρέσκια και so-hot-right-now, σχεδόν αναγκαία, που μπαίνει στο φαίνεσθαι των νέων ηρώων εκεί έξω, που ζουν στις πόλεις, γεννιούνται και πεθαίνουν σε κλειστά διαμερίσματα, ερωτεύονται σε ανοιχτούς ουρανούς και ορκίζονται στο γαύγισμα ενός σκύλου. Κι αυτή η φιλμογραφία έχει μια μεγάλη καρδιά.

Η ταινία “Έκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς” της Ζακλίν Λέντζου είναι διαθέσιμη για streaming στο Cinobo.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Πρόσφατα άρθρα

Masculinity Today

Γιοι και πατεράδες, σύντροφοι και κολλητοί, όλοι λαμβάνουν εικόνες, κώδικες και συμπεριφορές και τις συνθέτουν σε ένα πρότυπο, έναν χαρακτήρα. Στη νέα συλλογή του Cinobo εξετάζουμε πώς αυτά τα πρότυπα ανδρισμού φτάνουν, δημιουργούνται και τελικά αποδομούνται στο σήμερα.

Τα Kαλοκαίρια του Ερίκ Ρομέρ

Ο Ερίκ Ρομέρ έρχεται να γεμίσει το καλοκαίρι του Cinobo με μια κινηματογραφική σεζόν 6 μοναδικών ταινιών του, ιδανικών για θερινή απόλαυση.