Journal

Η Σοφία Εξάρχου σκηνοθετεί τα τρία σποτάκια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για το σινεμά με κάθε τρόπο

Η Σοφία Εξάρχου σκηνοθετεί τα τρία σποτάκια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για το σινεμά με κάθε τρόπο

Η σημαντική νέα δημιουργός Σοφία Εξάρχου ανέλαβε φέτος να σκηνοθετήσει τα σποτάκια του 61ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης εντοπίζοντας διαφορετικούς τρόπους να αποτυπωθεί η “με κάθε τρόπο” αγάπη για το σινεμά σε αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς.

Η Σοφία Εξάρχου σκηνοθετεί τα τρία σποτάκια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για το σινεμά με κάθε τρόπο

Η σημαντική νέα δημιουργός Σοφία Εξάρχου ανέλαβε φέτος να σκηνοθετήσει τα σποτάκια του 61ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης εντοπίζοντας διαφορετικούς τρόπους να αποτυπωθεί η “με κάθε τρόπο” αγάπη για το σινεμά σε αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς

Με το Φεστιβάλ να απέχει λιγότερο από 2 εβδομάδες, τα εισαγωγικά φιλμάκια των προβολών αποκαλύφθηκαν στο κοινό αυτές τις μέρες. Και εστιάζουν στην κινηματογραφική εμπειρία από κάθε σκοπιά, τη δημιουργική, την λατρευτική, και στο ομορφότερο ίσως όλων, στο κοινό που απολαμβάνει ένα φιλμ με τον δικό του τρόπο, όλοι σε απόσταση μα όλοι μαζί.

Δείτε τα 3 σποτάκια:

Το σκληρό, εξαιρετικό μεγάλου μήκους ντεμπούτο της Σοφίας Εξάρχου, ‘Park’, streamάρει στο Cinobo. Η σκηνοθέτης ετοιμάζει τη δεύτερη ταινία της, ‘Animal’.

Αξίζει να διαβάσεις

*To Cinobo παρουσίασε σε πρώτη προβολή στην Ελλάδα το κοινωνικό δράμα “Retablo” κι ο Τάσος Μελεμενίδης γράφει για μυστικά και ψέματα στις Άνδεις.

*Δύο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις στο Αθηνόραμα αυτή την εβδομάδα, με τον Ηλία Γιαννακάκη να εξηγεί τη διαδικασία της δημιουργίας του φιλόδοξου ντοκιμαντέρ του “Μεταφορά” και τον Όλιβερ Λάσε να μιλά για το “Θα Έρθει η Φωτιά” και το θάνατο της νεωτερικότητας στο σινεμά. Κι οι δύο ταινίες κυκλοφορούν στις αίιθουσες.

*Το Filmmaker Magazine ξεχωρίζει τα 25 νέα πρόσωπα του ανεξάρτητου σινεμά με τα οποία θα ασχοληθούμε στα επόμενα χρόνια. Κρατάμε σημειώσεις.

*Ο Χάβαρντ Μπούστνες μιλά για το άγχος που ένιωθε δίπλα στους χρυσαυγίτες και το πώς έφερε εις πέρας ένα τολμηρό εγχείρημα όπως τα ‘Κορίτσια της Χρυσής Αυγής’. Η ταινία συνεχίζει σταθερά να streamάρει στο Cinobo.

*H Popaganda αναλύει την ενδιαφέρουσα οπτική του πώς η νέα τάση των ταινιών του Χόλιγουντ αφορά όλο και περισσότερο τις παλιές ταινίες του Χόλιγουντ.

Στο Oneman η οπτική εξετάζεται υπό το πρίσμα του νέου, αποτυχημένου ριμέικ της χιτσκόκικής “Rebecca”.

*Το απολαυστικότερο αφιέρωμα της εβδομάδας έρχεται από το Senses of Cinema πάνω στη χρήση ποπ μουσικής στο σινεμά. Εξετάζονται ταινίες από το ‘Dolce Vita’ και το ‘Chungking Express’ μέχρι το ‘Miami Vice’ και το ‘Bande de Filles’ της Σελίν Σιαμά, της οποίας το θαυμάσιο ‘Tomboy’ streamάρει στο Cinobo.

*Και στην offline αναγνωστική πρόταση του μήνα, ένα νέο βιβλίο με κείμενα και συνεντεύξεις διατρέχει τη φιλμογραφία του Paul Thomas Anderson.

Αξίζει να δεις

Ο Σταύρος Ψυλλάκης μιλά για το έργο του με αφορμή την κυκλοφορία 3 ακόμα ταινιών του στο Cinobo (εδώ).

Ο τελευταίος ρόλος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στο “Ma Rainey’s Black Bottom” έχει τρέιλερ.

Ο Μπάρι Τζένκινς κυκλοφόρησε μια πρώτη ματιά για την επερχόμενη σειρά του για το Amazon, “The Underground Railroad”, που ακολουθεί δυο σκλάβους που δρ απατεύτουν μια φυτεία στη Τζόρτζια, ακολουθώντας αυτή την υπόγεια διαδρομή. Το “Moonlight” του Τζένκινς μπορείτε να το δείτε στο Cinobo.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Πρόσφατα άρθρα

«Santa Sangre»: η καλύτερη εισαγωγή στην ψυχο-μαγεία του Αλεχάντρο Χοδορόφσκι

Παραισθησιογόνο, σουρεαλιστικό αλλά και χιτσκοκικό ως βάση του, το φιλμ του μοναδικού Αλεχάντρο Χοδορόφσκι στέκεται επάξια πλάι στα cult αριστουργήματα που έδωσε στα 70s, με ένα σύνολο ονειρικών εικόνων να χτίζουν μια διαφορετική προσέγγιση στο είδος του θρίλερ.

H ταινία Τα Κορίτσια της Χρυσής Αυγής είναι διαθέσιμη online στο Cinobo

0 Σχόλια

Ταξινόμηση κατά

Journal

Εδώ σημειώνουμε όλα όσα θέλουμε να πούμε για το σινεμά του Cinobo, και όχι μόνο. Μάθε τα πάντα για τις Πρεμιέρες, τις Συλλογές και τα Προσεχώς, ενημερώσου για την επικαιρότητα στα Frames, πήγαινε behind the scenes στα Extras και εξερεύνησε πολλά ακόμα στα Misc.