Γιώργος Λάνθιμος και Έμμα Στόουν στην Αθήνα, “Full Time” στις αίθουσες

Η παρουσίαση της νέας μικρού μήκους ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, η κυκλοφορία του συναρπαστικού Full Time στις αίθουσες, η χαλάρωση των υγειονομικών μέτρων στους κινηματογράφους και πολλά ακόμα κινηματογραφικά νέα στα εβδομαδιαία Cinobo Frames.

Ο Γιώργος Λάνθιμος κι η Έμμα Στόουν ήρθαν στην Αθήνα για λίγες μέρες ώστε να παρουσιάσουν τη νέα τους συνεργασία, τη μικρού μήκους ταινίας «Βληχή» σε σκηνοθεσία και σενάριο του Λάνθιμου με την Στόουν να πρωταγωνιστεί.

Η ταινία, γυρισμένη σε 35άρι φιλμ, αποτελεί ανάθεση στα πλαίσια του προγράμματος The Artist on the Composer σε συνεργασίας Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του Οργανισμού Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ. Η Στόουν, που εμφανίστηκε αφιλοκερδώς στο φιλμ χάρη στη δημιουργική σχέση της με τον σκηνοθέτη, προτάθηκε για Όσκαρ για το ρόλο της στην «Ευνοούμενη», ενώ πρωταγωνιστεί και στην επόμενη ταινία του Λάνθιμου, το «Poor Things» μαζί με Μάργκαρετ Κουάλεϊ και τον Γουίλεμ Νταφόε.

Στη συνέντευξη τύπου, ο Γιώργος Λάνθιμος κι η Έμμα Στόουν μίλησαν για τη συνεργασία τους, για το αν η Έμμα είναι μούσα του Γιώργου, για το αν οι «Βοσκοί» του Παπατάκη αποτέλεσαν επιρροή, καθώς και για το αν ο σκηνοθέτης θεωρεί πως επέστρεψε (ή αν έφυγε ποτέ) από την Ελλάδα. Το Flix μεταδίδει αναλυτικά και η Popaganda δίνει κλίμα από τη συνέντευξη τύπου.

Στη LiFO, o Λάνθιμος μιλάει με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τις επιρροές του και για την πολιτική διάσταση του σινεμά του, λίγο πριν την πρεμιέρα της «Βληχής». Ενώ στο Cinemagazine, διαβάζουμε μια κριτική ανάλυση της νέας δουλειάς του έλληνα σκηνοθέτη.

Αξίζει να διαβάσεις

“Full Time” του Ερίκ Γκραβέλ

*To “Full Time” του Ερίκ Γκραβέλ με την Λορ Καλαμί κυκλοφορεί στις αίθουσες, και διαβάζουμε τις συνεντεύξεις που έδωσαν οι δύο καλλιτέχνες κατά την πρόσφατη επίσκεψή τους στην Αθήνα για το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου- όπου η ταινία κέρδισε το βραβείο Κοινού. Ο Γκραβέλ μίλησε στο Αθηνόραμα για την εργατική τάξη, ενώ εξηγεί στο Flix πώς θέλει να κάνει κοινωνικό σινεμά με όρους σινεμά σασπένς. Ο Γκραβέλ μίλησε μαζί με την Καλαμί στο Cinemagazine εξηγώντας γιατί η πολιτική Μακρόν δημιουργεί τα κοινωνικά προβλήματα που αποτυπώνονται στο φιλμ, ενώ στο Πόλη Κ ο σκηνοθέτης εμβαθύνει στην πολιτική οπτική του.

*Το Flix εξηγεί πώς θα πηγαίνουμε σινεμά από την 1η Μαϊου- όλα όσα ισχύουν.

*Το Cinemagazine γράφει για την καλλιτεχνική και προσωπική διαδρομή του Θανάση Βέγγου.

*Το Nerdcult σε ένα χορταστικό opinion κομμάτι, μιλά για το πώς ο Μάρκος Σεφερλής γίνεται κεντρικό πρόσωπο στους σύγχρονους online πολιτιστικούς πολέμους.

*Η Ένωση Ελλήνων Κινηματογραφιστών τιμά τον Χάρη Ζαμπαρλούκο του «Belfast».

Καθημερινή γράφει για το φετινό Zagoriwood το οποίο απευθύνει κάλεσμα προς δημιουργούς από τα Βαλκάνια.

*Το MoveIt γράφει για το «Τροπικό Παρελθόν» που βλέπουμε στο Cinobo.

*Στο MixGrill διαβάζουμε για το «Πέντε Φορές το Δύο» που επίσης είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα (δες εδώ).

*Το OneMan αφήνει τον σκηνοθέτη Σαμ Ρέιμι και τους πρωταγωνιστές Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και Ελίζαμπεθ Όλσεν να μιλήσουν για τη δημιουργία του μπλοκμπάστερ «Doctor Strange in the Multiverse of Madness».

LiFO γράφει για ένα συγκλονιστικό νέο ντοκιμαντέρ του Μάικλ Γουιντερμπότομ.

*Στο Notebook διαβάζουμε τις κινηματογραφικές αναμνήσεις του Γκασπάρ Νοέ ο οποίος επιστρέφει φέτος το καλοκαίρι με το καθηλωτικό «Vortex».

Αξίζει να δεις

Στο blog του Cinobo κάνουμε μια αναδρομή στους εντυπωσιακούς τίτλους αρχής της φιλμογραφίας του Γκασπάρ Νοέ, από το «Μόνος Εναντίον Όλων» μέχρι και το «Climax».

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Πρόσφατα άρθρα

Επιστροφή στο μέλλον: Το Cinobo ταξιδεύει στο Sci-Fi

Ταξίδια στο διάστημα, στον χρόνο και σε εικονικούς κόσμους. Φοβίες και όνειρα για το μέλλον. Γκοντάρ και σύγχρονοι geeks. Το Cinobo εξερευνά το πιο φιλόδοξο, ευρύ και μεγαλοπρεπές κινηματογραφικό είδος και κοιτά προς το άπειρο μέσα από 17 ταινίες, σε ένα πολυποίκιλο αφιέρωμα στις διαφορετικές εκφάνσεις του.

«Αγέλη Προβάτων»: τελικά είστε λύκοι ή πρόβατα;

Μια ομάδα ντόπιων και δυο ξένοι, ένα καφενείο, ένα μπαρ, ένα παρηκμασμένο μοτέλ, μερικά αυτοκίνητα και μια γερή δόση τοξικής αρρενωπότητας συνθέτουν ένα σύγχρονο φιλμ νουάρ στην ελληνική επαρχία του σήμερα, κι εμείς διαβάζουμε τα λόγια του σκηνοθέτη Δημήτρη Κανελλόπουλου για την ταινία.