Τα 3 σενάρια για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και ένα online Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Σινεμά
Καθώς οι συνθήκες δεν φαίνεται να βελτιώνονται στην παρούσα φάση, τα Φεστιβάλ του φθινοπώρου προετοιμάζονται αναλόγως για τα διάφορα σενάρια και τις ανάγκες.
Τα 3 σενάρια για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και ένα online Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Σινεμά
Καθώς οι συνθήκες δεν φαίνεται να βελτιώνονται στην παρούσα φάση, τα Φεστιβάλ του φθινοπώρου προετοιμάζονται αναλόγως για τα διάφορα σενάρια και τις ανάγκες.
Με μότο “Σινεμά με κάθε τρόπο”, το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε με σαφή τρόπο τα 3 σενάρια διεξαγωγής της επερχόμενης διοργάνωσης (5-15 Νοεμβρίου), που αφορούν στην online παρουσίαση του προγράμματος και σε ένα αφιέρωμα που θα ταξιδέψει σε άλλες πόλεις της χώρας, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Στην περίπτωση που όλες οι αίθουσες θα είναι ανοιχτές στην Ελλάδα, οι αίθουσες του Φεστιβάλ (Ολύμπιον, Παύλος Ζάννας, Τόνια Μαρκετάκη, Φρίντα Λιάππα, Σταύρος Τορνές, Τζον Κασσαβέτης, Μακεδονικόν) θα προβάλλουν κανονικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, με λιγότερες προβολές ανά μέρα και χρονική απόσταση προκειμένου να γίνεται απολύμανση των αιθουσών και κενά καθίσματα δίπλα σε κάθε θέση, ανεξαιρέτως, και υποχρεωτική χρήση μάσκας. Το Φεστιβάλ παράλληλα γίνεται cashless και η αγορά των εισιτηρίων θα γίνεται με χρήση πιστωτικής κάρτας.
Μέρος του προγράμματος, με ναυαρχίδα το αφιέρωμα στην Επιστημονική Φαντασία, θα προβληθεί σε τρεις ακόμα πόλης, τα Ιωάννινα (Odeon Paralimnio), την Αθήνα (Δαναός) και το Ηράκλειο (Βιτσέντζος Κορνάρος). Ενώ και online θα υπάρχει ισχυρή παρουσία του Φεστιβάλ, με το 75% του προγράμματος (πάνω από 100 ταινίες δηλαδή) να γίνεται διαθέσιμο σε χρήστες από την Ελλάδα, με εισιτήριο 3 ευρώ ανά θέαση και ειδικά εκπτωτικά πακέτα εισιτηρίων να γίνονται διαθέσιμα πριν την έναρξη.
Τώρα, στην περίπτωση που οι αίθουσες στη Θεσσαλονίκης είναι κλειστές, το 75% του προγράμματος θα προβληθεί online με αυξημένες κατά 40% τις επιτρεπόμενες θεάσεις για την κάθε ταινία. Αν στις άλλες πόλεις οι αίθουσες είναι ανοιχτές, οι αίθουσες των άλλων 3 πόλεων θα προβάλλουν κανονικά τις προγραμματισμένες προβολές του Φεστιβάλ.
Τέλος, στην περίπτωση που οι αίθουσες είναι ανοιχτές στην Θεσσαλονίκη αλλά κλειστές σε κάποια ή σε όλες τις άλλες 3 πόλεις, οι προβολές στη Θεσσαλονίκη θα γίνουν κανονικά και οι προγραμματισμένες προβολές στις άλλες πόλεις θα μεταφερθούν online. Το 75% του προγράμματος θα είναι, σε κάθε περίπτωση, διαθέσιμο online για το κοινό όλης της χώρας, με 3 ευρώ κόστος ανά θέαση και προσφερόμενα εκπτωτικά πακέτα εισιτηρίων.
Τονίζεται επιπλέον πως οι βασικές ενέργειες της Αγοράς του Φεστιβάλ, θα γίνουν διαδικτυακά, με αναλυτικότερη ανακοίνωση να ετοιμάζεται μελλοντικά.
Την ίδια στιγμή, το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου ανακοινώνει πως η δική του διοργάνωση θα λάβει χώρα εξ ολοκλήρου online και δωρεάν μέσω του Festival Scope, από 16 ως 26 Οκτωβρίου. Η παραπάνω αφίσα προαναγγέλει το 11ο Φεστιβάλ ως “online edition” ενώ ταινία έναρξης ανακοινώθηκε πως θα είναι το νέο φιλμ του Λαβ Ντίαζ, “Γένος Παν” (“Lahi, Hayop”). Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον το πρόγραμμα καθώς φαίνεται πως όλο και περισσότερο, τα τοπικά Φεστιβάλ προσαρμόζονται στις άνευ προηγουμένου συνθήκες.
Αξίζει να διαβάσεις
*To Flix μίλησε με τον Τόμας Βίντερμπεργκ και τον Μαντς Μίκελσεν για την ταινία “Άσπρο Πάτο” (“Another Round / Druk”), από τα φιλμ που ξεχώρισαν στο φετινό Φεστιβάλ του Τορόντο. Μια πρώτη γεύση της κουβέντας εδώ.
*Μιλώντας για Φεστιβάλ του Τορόντο, η Popaganda κλείνει την δική της κάλυψη με ένα συγκεντρωτικό θέμα με γενικές εντυπώσεις και τον απόηχο της διοργάνωσης.
*Ο ιστορικός κινηματογράφος Άστυ στέλνει σήμα βοήθειας προς την Υπουργό Πολιτισμό με μια ανοιχτή επιστολή στην είσοδο της αίθουσας.
*Σαν σήμερα προβλήθηκε το επεισόδιο της αξεπέραστης σειράς “The Twilight Zone” και ο Λουκάς Κατσίκας γράφει στο Cinemagazine για την ιστορία και την επίδρασή της.
*Ο σκηνοθέτης Άρι Αστερ του “Midsommar” γράφει για την Criterion ένα κείμενο λατρείας για τον Άλμπερτ Μπρουκς, στον οποίον το Criterion Channel παρουσιάζει αυτό το διάστημα ένα μεγάλο αφιέρωμα.
*Και στην πιο παλαβή είδηση του μήνα, η Disney ανακοίνωσε πως ο Μπάρι Τζένκινς θα σκηνοθετήσει ένα σίκουελ/πρίκουελ για το περσινό εμπορικό χιτ “The Lion King” συνεχίζοντας την αισθητική κατεύθυνση του CGI φωτορεαλισμού.
Στο Cinobo πάντως παραμένει διαθέσιμο το οσκαρικό αριστούργημα του Μπάρι Τζένκινς, “Moonlight”.
Αξίζει να δεις
H Μπέλα της Θέλγιας Πετράκη κέρδισε τον Χρυσό Διόνυσο του φετινού Φεστιβάλ Δράμας με την θαυμάσια “Bella” της. Η νικήτρια μίλησε στο Flix, ενώ εδώ μπορείτε να βρείτε ένα αναλυτικότερο report για τα βραβεία και το φετινό Διαγωνιστικό.
Το “On the Rocks”, η νέα ταινία της Σοφία Κόπολα, θα κυκλοφορήσει στις 23 Οκτωβρίου μέσω Apple TV+, μετά από μια περιορισμένου κυκλώματος διανομής στις ΗΠΑ.
To δραματικό φιλμ “Minari” του Λι Άιζακ Τσουνγκ, με τον φοβερό Στίβεν Γιουν του “Burning”, κέρδισε το Βραβείο της Επιτροπής αλλά και του Βραβείου Κοινού στο περσινό Σάντανς και η Α24 κυκλοφόρησε το τρέιλερ ελπίζοντας να το τοποθετήσει ανάμεσα στα φετινά φιλμ με οσκαρικές ελπίδες.
- Cinobo
- October 2, 2020
Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Συνεντεύξεις συντελεστών, backstage και άλλα παραλειπόμενα από ταινίες που θα βρεις στο Cinobo.
Πρόσφατα άρθρα
Από την Καταλονία με αγάπη, «Οι Ροδακινιές του Αλκαράς»
Η δίκαια Χρυσή Άρκτος του Φεστιβάλ Βερολίνου για το 2022 κοιτάζει με τρυφερότητα μια εποχή που μοιάζει να χάνεται μαζί με τις παραδόσεις και την ανεμελιά της, υπό την πίεση μιας αμφιλεγόμενης ανάπτυξης.
«Santa Sangre»: η καλύτερη εισαγωγή στην ψυχο-μαγεία του Αλεχάντρο Χοδορόφσκι
Παραισθησιογόνο, σουρεαλιστικό αλλά και χιτσκοκικό ως βάση του, το φιλμ του μοναδικού Αλεχάντρο Χοδορόφσκι στέκεται επάξια πλάι στα cult αριστουργήματα που έδωσε στα 70s, με ένα σύνολο ονειρικών εικόνων να χτίζουν μια διαφορετική προσέγγιση στο είδος του θρίλερ.
H ταινία Moonlight είναι διαθέσιμη online στο Cinobo