Το 1893, ο ανερχόμενος ζωγράφος Πιερ Μπονάρ γνωρίζει τη μυστηριώδη Μαρτ, η οποία γίνεται όχι μόνο η μούσα του, αλλά και το κέντρο της ζωής του. Παρά την παρουσία της σε πάνω από το ένα τρίτο των έργων του, η σχέση τους ήταν περίπλοκη – γεμάτη πάθος, ζήλια, αφοσίωση, αλλά και απομόνωση. Η Μαρτ δεν ήταν απλώς μούσα. Όπως εξομολογείται ο σκηνοθέτης Μάρτιν Προβόστ, μια αφίσα με τη Μαρτ από τους πίνακες του Μπονάρ τον συντρόφευε από τα παιδικά του χρόνια, κάνοντάς τον να την αντιμετωπίζει σαν "ένα παράθυρο σε έναν άλλο κόσμο". Αυτή η εικόνα ήταν η αφετηρία του για να διερευνήσει τον βαθύ και μυστηριώδη δεσμό που έδενε τον Μπονάρ με τη σύντροφο του.
Ο πολυβραβευμένος Προβόστ (Το Χάρισμα της Σεραφίν) ξεπερνά την παραδοσιακή βιογραφική προσέγγιση και παρουσιάζει μια συγκινητική ιστορία, που αναδεικνύει πώς η αμοιβαία απομόνωση του ζευγαριού οδήγησε τόσο σε καλλιτεχνική ολοκλήρωση όσο και σε προσωπική θυσία.