«Είχα μια εικόνα ανδρών να ξεφλουδίζουν ο ένας το δέρμα του άλλου», έχει πει η Αθηνά Τσαγγάρη μιλώντας για το «Chevalier», μια διαπεραστικά αστεία ματιά στη συμπεριφορά ανδρών σε ένα απολύτως κλειστό περιβάλλον. «Επειδή δε μπορούσα να το κάνω αυτό κυριολεκτικά, είπα: ΟΚ, πώς αλλιώς μπορούν να ξεφλουδίσουν ο ένας το δέρμα του άλλου;», εξηγεί τη γένεση της ιδέας για το φιλμ. Κοιτάζοντας ευρύτερα, η αναπαραστατική φύση του ανδρισμού γίνεται συχνά εμφανής στην εναλλαγή ανάμεσα στο δημόσιο και στο ιδιωτικό. Μπορεί να παίζει ως σκληρό δραματικό θρίλερ ή και ως ανεξέλεγκτη φαρσοκωμωδία, ως κρίση ταυτότητας ή ως καλοστημένη παράσταση.
Γιοι και πατεράδες, σύντροφοι και κολλητοί, όλοι λαμβάνουν εικόνες, κώδικες και συμπεριφορές και τις συνθέτουν σε ένα πρότυπο, έναν χαρακτήρα. Πολλές φορές ακόμα και κυριολεκτικά, όπως στο αριστουργηματικό «Toni Erdmann» της Μάρεν Άντε. Στη νέα συλλογή του Cinobo εξετάζουμε πώς αυτά τα πρότυπα ανδρισμού φτάνουν, δημιουργούνται και τελικά αποδομούνται στο σήμερα. Με τρόπους κωμικοτραγικά ειρωνικούς («Force Majeure»), βαθιά ευαίσθητους («Moonlight»), νατουραλιστικά κοινωνικούς («The Rider»), αλλά και αναπολογητικά σωματικούς («Magic Mike»)! Τελικά, τι σόι άντρες είναι αυτοί;