*Σε πρεμιέρα στο Cinobo παρακολουθούμε το ισπανικό θρίλερ «Εκτός Εαυτού» για το οποίο γράφουμε πως «με επιρροές από το “Αfter Hours” του Μάρτιν Σκορσέζε, μας παρουσιάζει πόσα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα αρχικά χαλαρό βράδυ».
*Το 62ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα είναι η επιστροφή στο σπίτι για την διοργάνωση. Τα highlights του προγράμματος παρουσιάστηκαν αναλυτικά πριν λίγες μέρες.
*Η εξαιρετική «Bella» της Θέλγιας Πετράκη είναι υποψήφια για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους.
*Το Αθηνόραμα γράφει για το ρόλο της μητρότητας στις ταινίες του Πέδρο Αλμοδόβαρ με αφορμή το νέο του φιλμ.
*Το Cinemagazine μιλά για το «Shoah», κατά πολλούς το σημαντικότερο ντοκιμαντέρ πάνω στη σύγχρονη ιστορία.
*Τo TVXS γράφει για το σπουδαίο «Κολέκτιβ» που βλέπουμε στις αίθουσες και σύντομα στο Cinobo, και τις επιπτώσεις που είχε στην πραγματική ζωή της ρουμάνικης κοινωνίας.
*Ο Κιάνου Ριβς πραγματοποιεί το κομιξικό του ντεμπούτο με το «BRZRKR» και η Athens Voice αναλύει τον πρώτο τόμο, που μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά.
*Το Nerdcult εξυμνεί το «Last Duel» του Ρίντλεϊ Σκοτ, που δημιουργεί καλτ υπέρ του με την ίδια ταχύτητα με την οποία εξαφανίζεται από τους κινηματογράφους.
*Στο αγγλόφωνο ίντερνετ, διαβάζουμε την ανάλυση των New York Times για το τι ισχύει με τα όπλα στα σετ των κινηματογραφικών παραγωγών, μια ματιά στο σύνολο του έργου του Τζον Κάρπεντερ στο Notebook και μια συνέντευξη του Σκιτ Ούλριτς με αφορμή την επέτειο 25 χρόνων του «Scream» στην οποία αποκαλύπτει πως νόμιζε αρχικά πως θα επρόκειτο για ένα πολύ σοβαρό δράμα.