Journal

Ο θρύλος του Μαραντόνα έφτασε και στο σινεμά

Ο θρύλος του Μαραντόνα έφτασε και στο σινεμά

Λατρεύτηκε σαν θεός, αγαπήθηκε σαν λαϊκό είδωλο, κατακρίθηκε όσο λίγοι και επηρέασε ζωές εκατομμυρίων. Ο θρύλος του Μαραντόνα δεν θα μπορούσε να μην αγγίξει και τον κόσμο του σινεμά.

Ο θρύλος του Μαραντόνα έφτασε και στο σινεμά

Αν υπήρχε περίπτωση ένας θάνατος να μπορέσει να μετατοπίσει στο background οτιδήποτε άλλο συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον κόσμο, θα ήταν ενός ανθρώπου που για πολλούς αγγίζει τα όρια της θεότητας. Ο Ντιέγκο Μαραντόνα, ένας ποδοσφαιριστής πολύ μεγαλύτερος από το ίδιο το ποδόσφαιρο, έζησε μια ζωή γεμάτη θριάμβους και πάθη και πέθανε στα 60 του πριν λίγες μέρες.

Λατρεύτηκε σαν θεός, αγαπήθηκε σαν λαϊκό είδωλο, κατακρίθηκε όσο λίγοι και επηρέασε ζωές εκατομμυρίων όπως φαίνεται από τις εκδηλώσεις αγάπης αυτές τις ημέρες, αλλά και τις συζητήσεις που φουντώνουν διαρκώς για την προσωπικότητά του.

Και είναι αυτή ακριβώς η πολυεπίπεδη περσόνα του που τον έκανε τόσο καλό κινηματογραφικό αντικείμενο ανάμεσα σε όλα τα άλλα. Το πιο πρόσφατο φιλμ είναι φυσικά εκείνο του βραβευμένου με Όσκαρ Άσιφ Καπάντια που έκανε πρεμιέρα στις Κάννες το ‘19 ρίχνοντας φως σε όλες τις πτυχές της προσωπικότητας του Ντιέγκο Μαραντόνα, κάνοντας και τον ίδιο τον θρυλικό ποδοσφαιριστή να στραφεί τελικά ενάντια στο φιλμ.

Όμως το “Diego Maradona” του Καπάντια δεν είναι η μόνη περίπτωση. Το Flix γράφει για το φιλμ του Εμίρ Κουστουρίτσα πάνω στον μεγάλο Ντιέγκο, ενώ η Athens Voice μιλάει για δύο φιλμ ως τις κυρίαρχες αφηγήσεις πάνω στην σπουδαία και περίπλοκη περσόνα και το Αθηνόραμα δίνει την δική του οπτική πάνω σε αυτό το δίπτυχο έργων. Ενώ το Oneman παραθέτει μια μεγάλη κουβέντα με τον Καπάντια πάνω στο τι έκανε τόσο ξεχωριστό τον Μαραντόνα και στη συνάντηση του σκηνοθέτη με τον πρωταγωνιστή του.

Τέλος, στο Nerdcult πηγαίνουν και πέρα από τα φιλμ των Καπάντια και Κουστουρίτσα, παραθέτοντας αρκετές ακόμα επιλογές έργων πάνω στον Μαραντόνα που εξετάζουν την περσόνα και την επίδρασή του από πολλές διαφορετικές πλευρές.

Όπως και να το κάνουμε, ο Μαραντόνα υπήρξε κάτι το ανεξάντλητα larger than life.

Αξίζει να διαβάσεις

*Η Εύα Κοταμανίδου ήταν μια μεγάλη απώλεια για το ελληνικό σινεμά και η Lifo αναδημοσιεύει μια παλιότερη κουβέντα μαζί της, όπου μιλά για τα γυρίσματα του “Θίασου” και την συνεργασία με τον Θόδωρο Αγγελόπουλο.

*To Cinobo παρουσιάζει σε πρεμιέρα το “Halston” και στο blog γράφουμε για την άνοδο και την πτώση μιας συναρπαστικής φιγούρας.

*Το Flix μιλά με τον Νίνο Φένεκ Μικελίδη με την αφορμή της ονλάιν πρεμιέρας του φετινού Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου.

*Ο Ξαβιέ Ντολάν ετοιμάζει το πρώτο του τηλεοπτικό βήμα. Ως τότε, στο Cinobo streamάρουν 3 ταινίες του Ντολάν: “Φανταστικές Αγάπες”, “Ο Τομ στη Φάρμα” και “Ακριβώς το Τέλος του Κόσμου”.

Ο Τομ στη Φάρμα | Tom a la ferme

*Η πολυαναμενόμενη σκηνοθετική επιστροφή του Μάικλ Μαν θα γίνει με τη σειρά “Tokyo Vice” του ΗΒΟ Max, τα γυρίσματα της οποίας ξεκίνησαν πάλι.

*Ο Τζον Γουότερς μοιράζεται το φετινό του κινηματογραφικό τοπ-10, μια αγαπημένη ετήσια σινεφιλική παράδοση.

*Η Popaganda αναρωτιέται αν το “Hillbilly Elegy” του Ρον Χάουαρντ είναι η χειρότερη ταινία της χρονιάς.

*Στο Flix διαβάζουμε με ενδιαφέρον ένα κομμάτι γνώμης για το πώς αυτή την κρίσιμη περίοδο πρέπει να αναθεωρηθεί η σχέση μας με το σινεμά.

*Το Notebook γράφει για τα πόστερ του Βασίλη Μαρματάκη με αφορμή την ονλάιν πρεμιέρα του “Nimic” του Γιώργου Λάνθιμου. Οι μεγάλου μήκους ταινίες του Λάνθιμου, από την “Κινέττα” μέχρι και τον “Θάνατου του Ιερού Ελαφιού”, streamάρουν στο Cinobo.

*Το Nerdcult αναλύει την καριέρα του Νίκολας Κέιτζ ανά περιόδους, επειδή γιατί όχι!

Αξίζει να δεις

Η Ελίνα Ψύκου μας ξεναγεί στον κόσμο των ταινιών της, “Ο Γιος της Σοφίας” και “Η Αιώνια Επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά”, που streamάρουν στο Cinobo.

https://www.youtube.com/watch?v=RbcY8wJL3fM

Το ντοκιμαντέρ “Time” της Γκάρετ Μπράντλεϊ, μια από τις πιο σημαντικές ταινίες της χρονιάς, streamάρει δωρεάν στο YouTube για αυτό το ΣΚ.

Η Γκλεν Κλόουζ ακόμα δεν πιστεύει πώς η Φερνάντα Μοντενέγκρο δεν είχε πάρει Όσκαρ χάνοντάς το από την Γκουίνεθ Πάλτροου.

Εμπνευσμένος από το “Blade Runner”, ο Ντέιβιντ Φίντσερ σκηνοθετεί ένα διαφημιστικό για την Coca Cola πίσω στο 1993.

Το “Omelia Contandina” είναι μια 10λεπτη συνεργασία της Αλίτσε Ρορβάκερ με τον JR και είναι διαθέσιμη στο YouTube.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Πρόσφατα άρθρα

«Santa Sangre»: η καλύτερη εισαγωγή στην ψυχο-μαγεία του Αλεχάντρο Χοδορόφσκι

Παραισθησιογόνο, σουρεαλιστικό αλλά και χιτσκοκικό ως βάση του, το φιλμ του μοναδικού Αλεχάντρο Χοδορόφσκι στέκεται επάξια πλάι στα cult αριστουργήματα που έδωσε στα 70s, με ένα σύνολο ονειρικών εικόνων να χτίζουν μια διαφορετική προσέγγιση στο είδος του θρίλερ.

0 Σχόλια

Ταξινόμηση κατά

Σχετικά Journal posts

Journal

Εδώ σημειώνουμε όλα όσα θέλουμε να πούμε για το σινεμά του Cinobo, και όχι μόνο. Μάθε τα πάντα για τις Πρεμιέρες, τις Συλλογές και τα Προσεχώς, ενημερώσου για την επικαιρότητα στα Frames, πήγαινε behind the scenes στα Extras και εξερεύνησε πολλά ακόμα στα Misc.

Creative Europe Media
European Union
EPAnEK
elevate web