«Το θέαμα δεν είναι ένα σύνολο εικόνων, αλλά μια κοινωνική σχέση ατόμων μεσολαβημένη από εικόνες.» Δεν είναι σίγουρο αν ο Νταν Γκίλροϊ διάβασε Γκι Ντεμπόρ πριν γράψει το σενάριο του Νυχτερινού Ανταποκριτή, το οποίο αποτέλεσε και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, αλλά το πνεύμα του μανιφέστου του Γάλλου στοχαστή για την κοινωνία του θεάματος μοιάζει να είναι μία από τις βασικές επιρροές της ταινίας.
Σ’ αυτό το σκοτεινό νέο-νουάρ θρίλερ για τον αδηφάγο κόσμο του νυχτερινού ρεπορτάζ στους δρόμους του Λος Άντζελες και του κυνηγιού της πιο αιματοβαμμένης και ηδονοβλεπτικής αποκλειστικότητας, όπου όσο πιο γραφική είναι η βία, τόσο περισσότερο αμείβεται η ανταπόκριση, η εικόνα και η δύναμη του σοκ που αυτή εκπέμπει είναι το μέσο, το μήνυμα αλλά και το νόμισμα για μια καταξίωση που δεν απέχει και πολύ από την ηθική εξαχρείωση.