Η Καμίλα Αντίνι είναι μητέρα και σκηνοθέτιδα που ζει στην Τζακάρτα της Ινδονησίας. Οι ανησυχίες της σχετικά με τη συλλογική κουλτούρα, την ισότητα των φύλων και τα περιβαλλοντολογικά ζητήματα, την ώθησαν να δημιουργήσει ταινίες με ιδιαίτερο αφηγηματικό χαρακτήρα. Η πρώτη της ταινία μεγάλου μήκους, το «The Mirror Never Lies» (2011), εξιστορεί τη ζωή ενός νομά της θάλασσας στον Ειρηνικό Ωκεανό, κοντά στην Ινδονησία. Η δεύτερη ταινία της, το «The Seen and Unseen» (2017), αποτυπώνει ένα δυαδικό κινηματογραφικό σύμπαν, βασισμένο στη μπαλινέζικη φιλοσοφική έννοια Sekala/Niskala. Οι δύο ταινίες συμμετείχαν σε περισσότερα από 50 φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο και απέσπασαν περίπου 30 διεθνή και εθνικά βραβεία, μεταξύ άλλων και το Μεγάλο Βραβείο του Τμήματος Generation Kplus της Berlinale το 2018. Έχει επίσης σκηνοθετήσει μια σειρά ταινιών μικρού μήκους. Μετά τα «Following Diana» (2015), «Memoria» (2016) και «Sekar» (2019), το μικρού μήκους «Back Home» (2019) αποτέλεσε μέρος της σπονδυλωτής ταινίας «Angel Sign» (2019). Πρόσφατα επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη σκηνοθεσία θεατρικών έργων. Το θεατρικό της ντεμπούτο, βασισμένο στη δεύτερη ταινία της «The Seen and Unseen», ανέβηκε στη σκηνή του Esplanade της Σιγκαπούρης το 2018 και του Asia Topa της Μελβούρνης το 2019. Η πιο πρόσφατη θεατρική της παραγωγή είναι ένας συνδυασμός διά ζώσης και εικονικής παρουσίασης ενός μονολόγου με τίτλο «Nusa Yang Hilang» (2021). Η τρίτη της ταινία, το «Yuni» (2021), κέρδισε το Platform Prize στο Φεστιβάλ του Τορόντο.