Ο Γουόνγκ Καρ-βάι ετοιμάζει ένα νέο «Chungking Express»

Ο μεγάλος auteur δεν έχει βρεθεί πίσω από την κάμερα εδώ και 7 χρόνια, με την τελευταία του ταινία να είναι το «Grandmaster» (διαθέσιμο στο Cinobo) όμως η ερχόμενη χρονιά φαίνεται πως θα του ανήκει καθώς υπάρχει πολλή σχετική δραστηριότητα σε πολλά μέτωπα.

Ο Γουόνγκ Καρ-βάι ήδη σκηνοθετεί ξανά, με την διασκευή του βιβλίου «Blossoms» να εξελίσσεται σε ένα φιλόδοξο πρότζεκτ που θα έρθει και στην τηλεόραση και στο σινεμά. Λεπτομέρειες δεν υπάρχουν πολλές αλλά ξέρουμε πως το τηλεοπτικό «Blossoms Shanghai» γυρίζεται ήδη και θα αποτελέσει κατά τον δημιουργό, μια νέα προσθήκη στην Ερωτική Τριλογία των «Days of Being Wild», «Ερωτική Επιθυμία» και «2046».

Μιλώντας για την «Ερωτική Επιθυμία», αυτό το σύγχρονο αριστούργημα κλείνει φέτος 20 χρόνια και τα γιορτάζει με ένα 4K restoration που θα κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης ακολουθούμενο από άλλα αντίστοιχα restorations της φιλμογραφίας του.

Η επετειακή αφίσα για τα 20 χρόνια της «Ερωτικής Επιθυμίας» και την προβολή της σε 4k αποκατεστημένη κόπια.

chungking-express-1994

Σε όλα όμως αυτά τα έτσι κι αλλιώς συναρπαστικά έρχεται να προστεθεί ένα νέο απρόσμενο δεδομένο: Από ό,τι φαίνεται, ο Γουόνγκ Καρ-βάι έχει ήδη γράψει μια συνέχεια για το έτερο κλασικό του αριστούργημα, «Chungking Express», που θα διαδραματίζεται εν μέρει στο 2036. Οι Κινεζικές αρχές ενέκριναν το σενάριο πριν 2 μέρες και το πρότζεκτ, με τίτλο «Chungking Express 2020» μπορεί πλέον να μπει σε στάδιο παραγωγής. Η σύνοψη αναφέρει πως:

“Στο Χονγκ Κονγκ των ‘90s, ο Αστυνομικός 223 έχει ραγισμένη καρδιά και συναντά μια ξανθιά δολοφόνο και περνούν ένα σύντομο χρονικό διάστημα μαζί στη διάρκεια της νύχτας. Ο Αστυνομικός 663 που επίσης ξεπερνά έναν χωρισμό, βλέπει τη ζωή του σταδιακά να αλλάζει από την εισβολή ενός ‘ατόμου των ονείρων του’. Το 2036, οι νεαροί Σιάο Τσιάν και Μέι δεν είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν τα γενετικά τους ζευγαρώματα και επιμένουν να βρουν το δικό τους πεπρωμένο”.

Η σύνοψη κάνει εμφανή την συγγένεια αυτού του πρότζεκτ με το ορίτζιναλ έργο, δίνοντας μια μελλοντική επέκταση. Σύμφωνα με πηγές του Variety, ο σκηνοθέτης σκόπευε να γυρίσει απλώς ένα επιλογικό κεφάλαιο για το κλασικό του φιλμ του 1994, όμως η ιδέα αυτή επεκτάθηκε σε κάτι εντελώς νέο.

Σε κάθε περίπτωση, ό,τι κι αν σκοπεύει να δημιουργήσει, εμείς θα το περιμένουμε με αγωνία. Οι φανς του Γουόνγκ Καρ-βάι έχουν πολλά ευχάριστα να περιμένουν το επόμενο διάστημα.

Αξίζει να διαβάσεις

*Συμβουλέψου το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των Νυχτών Πρεμιέρας, που πλέον θα γίνουν μόνο σε θερινά σινεμά (και την ονλάιν πλατφόρμα). Η 26η διοργάνωση ξεκίνησε την Τετάρτη με την προβολή του ήδη πολυβραβευμένου «Nomadland» για την διάκριση του οποίου στη Βενετία γράψαμε περισσότερα την προηγούμενη βδομάδα.

*Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την κοινή θεματική γραμμή του φετινού του Διαγωνιστικού τμήματος, “Οικειότητα: Μια Σύγχρονη Τυραννία” καθώς και τις 3 πρώτες ταινίες που θα διαγωνιστούν. Περιμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις σύντομα έχοντας πάντα και το νου μας στις Covid-19 εξελίξεις.

*Περισσότερα συναρπαστικά νέα για μελλοντικά πρότζεκτ που πολύ μας ενδιαφέρουν. Ο Ζακ Οντιάρ έχει ξεκινήσει γυρίσματα της επόμενης ταινίας του στο Παρίσι, με τίτλο «Les Olympiades». Ο Γάλλος auteur έχει γράψει το σενάριο της ταινίας μαζί με τις εξαιρετικές ανερχόμενες δημιουργούς Λέα Μίσιους (του υπέροχου «Ava») και Σελίν Σιαμά (βραβευμένη στις Κάννες για το «Πορτρέτο μιας Γυναίκας που Φλέγεται»). Η ταινία του Οντιάρ θα βασίζεται σε συλλογή ιστοριών κόμικς του μεγάλου δημιουργού Άντριαν Τομάιν. Στο Cinobo μπορείτε να δείτε τις ταινίες «Σώμα με Σώμα» και «Dheepan» του Ζακ Οντιάρ καθώς και τα «Αγοροκόριτσο» και «Εγώ, ο Κολοκυθάκης» σε σενάριο ή/και σκηνοθεσία της Σελίν Σιαμά.

*Ένα εξαιρετικά αναλυτικό άρθρο πάνω στην απόδοση του πειράματος «Mulan» σε streaming και το πώς τα νέα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά για την Disney, η οποία λίγο μετά το ντεμπούτο της ταινίας στο Disney+ αποφάσισε να μην περιμένει άλλο και να στείλει μερικούς από τους πιο δυνατούς επερχόμενους τίτλους στο 2021. Επιβεβαιώνοντας έτσι πως είναι προτιμότερο να περιμένει μήνες ή και ένα χρόνο (στην περίπτωση της νέας ταινίας του Σπίλμπεργκ) προκειμένου να βγάλει τις ταινίες σε αίθουσες.

*To «Pari» του Σιαμάκ Ετεμάντι εξελίσσεται στην ευχάριστη έκπληξη του τελευταίου τριμήνου έχοντας ξεπεράσει τα 5,000 εισιτήρια και αντέχοντας για 10 βδομάδες στις αίθουσες υπό δυσμενείς συνθήκες. Η ταινία παρουσιάστηκε στο πλαίσιο των Cinobo Nights και συνεχίζει την πορεία της.

*Στο Ringer o Άνταμ Νέιμαν γράφει για το πώς ο Ντέιβιντ Φίντσερ βάζει τον εαυτό του μες στις ταινίες του, σε ένα ενδιαφέρον άρθρο-πρόγευση πριν καταφθάσει το «Mank».

*H Λίλι Χίνστιν αποχωρεί από το Φεστιβάλ του Λοκάρνο ύστερα από μόλις 2 χρόνια ως καλλιτεχνική διευθύντρια. Η πρώτη της χρονιά θεωρήθηκε απόλυτα πετυχημένη και η φετινή, χτυπημένη από την πανδημία, αποτέλεσε ένα ενδιαφέρον υβριδικό πείραμα με κέντρο την ιστορία του Φεστιβάλ και την στήριξη δημιουργών που χτυπήθηκαν τα πρότζεκτ τους από την πανδημία. Το Φεστιβάλ αναφέρει “αποκλίνοντα στρατηγικά οράματα” για τον κοινή συνεναίσει χωρισμός, το οποίο θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε σε τι ακριβώς αφορούσε. Πολλές από τις απόψεις της Χίνστιν σχετικά με το ρόλο ενός Κινηματογραφικού Φεστιβάλ σήμερα μπορείτε να διαβάσετε σε αυτή τη συνέντευξη.

*Σύσσωμη ήταν η παραίτηση του διοικητικού συμβουλίου του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και το Flix σχολιάζει.

*Πώς μια ομάδα από τη Θεσσαλονίκη γύρισε τη δική τους ταινία εν μέσω κορονοϊου; Ένα ενδιαφέρον θέμα από τo Parallaxi.

*Ο Μπονγκ Τζουν-χο συμπεριλήφθηκε στη λίστα του ΤΙΜΕ με τους 100 πιο επιδραστικούς ανθρώπους της χρονιάς και η Τίλντα Σουίντον γράφει το συνοδευτικό κείμενο για αυτόν. Στο Cinobo μπορείτε να βρείτε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τρεις από τις πρώτες ταινίες του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη, τα «Μητέρα», «Μνήμες Φόνων» και «Σκύλος που Γαβγίζει».

Αξίζει να δεις

Το Φεστιβάλ Δράμας βρίσκεται όλο, δωρεάν, ονλάιν φέτος και το κοινό μπορεί από όλη την Ελλάδα να παρακολουθήσει τις καλύτερες φετινές ταινίες μικρού μήκους. Θα βρεις όλες τις ταινίες εδώ.

Michael Chapman1

Ο σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας Μάικλ Τσάπμαν, ο άνθρωπος πίσω από τον «Ταξιτζή» και το «Οργισμένο Είδωλο», πέθανε πριν λίγες μέρες. Ο Μάρτιν Σκορσέζε έγραψε γι’αυτόν μερικά λόγια.

Ξεφυλλίστε ολόκληρο το συλλεκτικό, μοναδικό τεύχος του συνοδευτικού περιοδικού που είχε δημιουργηθεί για την κυκλοφορία των «Αυτόχειρων Παρθένων» της Σοφία Κόπολα.

Για τα Cinobo Extras, ο Παναγιώτης Μελίδης κι ο Βασίλης Κατσούπης παρουσιάζουν την ταινία “My Friend Larry Gus” που έρχεται σε πρεμιέρα στο Cinobo την ερχόμενη εβδομάδα.

Ετικέτες
Μοιράσου το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Πρόσφατα άρθρα
Runaway Day Μπαβέλλας

Χαρτογραφώντας την Αθήνα του Runaway Day, με τον Δημήτρη Μπαβέλλα

Ο Δημήτρης Μπαβέλλας έκανε το προσωπικό του κινηματογραφικό ντεμπούτο με το “Runaway Day” το 2013 και οκτώ χρόνια μετά το Cinobo τον καλεί να επισκεφτεί ξανά τα ίδια μέρη όπου γυρίστηκαν κομβικές σκηνές της ταινίας.